Na e-savjetovanju “Podrška digitalizaciji poslovanja MSP-ova u procesu industrijske tranzicije Panonske Hrvatske”

Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije uputilo je na e-Savjetovanje Javni poziv “Podrška digitalizaciji poslovanja MSP-ova u procesu industrijske tranzicije Panonske Hrvatske”.
Pozivom će se osigurati pružanje podrške MSP-ovima u procesu njihove digitalne tranzicije, prema nišama više dodane vrijednosti regionalnog gospodarstva Panonske Hrvatske, pritom doprinoseći horizontalno S3 viziji i transformacijskim ciljevima S3 tematskih prioritetnih područja.
Svrha Poziva je ulaganje u digitalna tehnološka rješenja, opremu i sustave te vještine MSP-ova s ciljem modernizacije proizvodnih procesa, značajnog unapređenja modela poslovanja ili razvoja usluga.
Prihvatljivi prijavitelj je pravna ili fizička osoba koja je mikro, mali ili srednji poduzetnik sukladno definiciji malih i srednjih poduzeća.
Najniži iznos bespovratnih sredstava je 20.000,00 EUR.
Najviši iznos bespovratnih sredstava je 120.000,00 EUR.
Intenzitet potpore | Veličina poduzeća |
Do 50 % prihvatljivih troškova | Srednja poduzeća |
Do 65 % prihvatljivih troškova | Mala poduzeća |
Do 80 % prihvatljivih troškova | Mikro poduzeća |
Do 85 % prihvatljivih troškova | Mikro poduzeća – novoosnovana |
Prihvatljive aktivnosti projekta:
- Uvođenje (nabava i implementacija) digitalnih tehnoloških rješenja, opreme i sustava u proizvodne i/ili poslovne procese poduzeća , uključujući ulaganja u komplementarne vještine zaposlenika
- Savjetodavne usluge povezane s uvođenjem ili upotrebom digitalnih rješenja i tehnologija, uključujući izradu digitalnih strategija poduzeća
Aktivnosti pod br. 2. ne mogu se provoditi samostalno, nego isključivo zajedno s aktivnosti pod brojem 1.
Prihvatljivi troškovi u okviru aktivnosti 1.:
- troškovi nabave standardnih i softvera dizajniranih po mjeri za potrebe korisnika (uključujući i njegovo instaliranje)
- troškovi za licence za nabavu ili nadogradnju softvera (trajne ili najam od najviše od dana nabave do kraja razdoblja provedbe projekta)
- troškovi korištenja usluga računarstva u oblaku (nabava u razdoblju od najviše od dana nabave usluge do kraja razdoblja provedbe projekta)
- troškovi nabave aplikativnih mrežnih rješenja i licenci (trajne ili najam od najviše od dana nabave do kraja trajanja provedbe projekta)
- troškovi nabave i stavljanja u rad računalne opreme (hardware), isključivo za potrebe provedbe projektnih aktivnosti
- edukacija zaposlenika povezana s nabavom digitalnih rješenja i tehnologija, kao dio isporuke usluge do najviše 10% vrijednosti projekta
Prihvatljivi troškovi u okviru aktivnosti 2.:
- usluge izrade planova i strategija digitalizacije poduzeća, planova za učinkovitije korištenje resursa, automatizaciju procesa i organizaciju poslovanja i sl. (prihvatljivo do najvišeg iznosa troška od 2.000 eura).
Objava Javnog poziva očekuje se u narednim danima.
Više informacija o Javnom pozivu možete pogledati ovdje.
0 Comments