Širenje mreže korisnika Zajedničke poljoprivredne politike 2023.-2027.
NAZIV PROJEKTA: „Širenje mreže korisnika Zajedničke poljoprivredne politike 2023.-2027.”
NOSITELJ PROJEKTA: MIHOLJAČKI PODUZETNIČKI CENTAR Lokalna razvojna agencija d.o.o.
VRIJEDNOST PROJEKTA: 6.400,00 EUR bez PDV-a
SUFINANCIRANJE OD STRANE MINISTARSTVA POLJOPRIVREDE: 6.400,00 EUR bez PDV-a
KRATKI OPIS AKTIVNOSTI:
Miholjački poduzetnički centar – Lokalna razvojna agencija kroz projekt „Širenje mreže korisnika Zajedničke poljoprivredne politike 2023.-2027.“ u cilju informiranja javnosti i potencijalnih korisnika o mogućnostima iz Strateškog plana Zajedničke poljoprivredne politike Republike Hrvatske 2023.-2027. (SP ZPP) izradio je promotivne letke i brošure na kojima se nalaze najbitnije informacije u intervencijama za ruralni razvoj.
Izrađeno je 10 različitih letaka, sa 10 različitih invervencija koje se nalaze unutar Strateškog plana ZPP-e. Djelatnici Miholjačkog poduzetničkog centra LRA d.o.o. izrabrali su 10 intervencija za koje smatraju da bi poljoprivrednicima s područja Miholjštine bile interesantne. Za svaku interevenciju izrađeno je 100 letaka koje MPC LRA d.o.o. planira dijeliti sadašnjim i budućim klijentima poljoprivrednicima te ih na taj način planira informirati o nadolazećim natječajima.
Uz letke, Miholjački poduzetnički centar Lokalna razvojna agencija d.o.o. izradio je i brošuru u kojoj se nalaze na jednom mjestu intervencije koje su izrađene na letcima. Osim intervencija koje su dostupne poljoprivrednicima, u brošuri se nalaze intervencije izravnih plaćanja sa kratkim informacijama o prihvatljivim korisnicima i obliku i intenzitetu potpore, kako bi poljoprivrednici znali za što sve mogu dobiti potporu. Unutar brošure navedena su i proizvodno vezana plaćanja i također su ukratko opisani ciljevi i osnovne informacije o prihvatljivim korisnicima. Brošura je izrađena u 1000 primjeraka.
U svrhu promidžbe Strateškog plana ZPP-a Miholjački poduzetnički centar Lokalna razvojna agencija d.o.o. odlučio se na izradu radio spota i video spota. U radio spotu reklamira se aktualni Strateški plan Zajedničke poljoprivredne politike, dok u video spotu djelatnica Miholjačkog poduzetničkog centra Lokalne razvojne agencije d.o.o. Matea Hrupački ukratko je pred kamerom predstavila informacije o intervencijama koje se nalaze u tiskanom obliku, na ranije spomenutim letcima i u brošuri. Cilj videa je dijeljene informacija o svakoj intervenciji pojedinačno, kako bi korisnicima bilo lakše informirati se.
Miholjački poduzetnički centar Lokalna razvojna agencija d.o.o. u sklopu projekta „Širenje mreže korisnika Strateškog plana Zajedničke poljoprivredne politike 2023.-2027., imao je trošak izrade letaka i brošure. Trošak se odnosio na dizajn i pripremu za tisak letka i brošure, te na tisak 1000 komada letaka i 1000 komada brošure koje je izrađivao Grafo grafički obrt iz Donjeg Miholjca. Sljedeći trošak odnosi se na izradu radio spota koji je izrađen od strane lokalnog radija Donji Miholjac u trajanju od 1:46 minutu. Sljedeći trošak koji je Miholjački poduzetnički centar Lokalna razvojna agencija d.o.o. imao u sklopu projekta je izrada video spota koji je izradio Frames media, obrt iz Donjeg Miholjca.
Prihvatljive aktivnosti koje su provedene i sufinanciranje istih odnosi se na vrstu troška:
- Dizajn i priprema za tisak letka: 84,00 EUR
- Tisak letka: 200,00 EUR
- Dizajn i priprema za tisak brošure: 484,00 EUR
- Tisak brošure: 2.140,00 EUR
- Izrada radio spota, uključujući idejno rješenje: 712,00 EUR
- Izrada video spota, uključujući idejno rješenje: 2.780,00 EUR
UKUPNO POTROŠENO SREDSTAVA bez PDV-a: 6.400,00 EUR