14. Miholjački sajam – sajam poduzetništva, poljoprivrede i turizma

NAZIV PROJEKTA: „14. Miholjački sajam“ – sajam poduzetništva, obrtništva, poljoprivrede     i turizma

NOSITELJ PROJEKTA: MIHOLJAČKI PODUZETNIČKI CENTAR Lokalna razvojna agencija d.o.o.

TRAJANJE PROJEKTA: 11. rujna 2020. godine

VRIJEDNOST PROJEKTA: 14 459,00 kuna

KRATKI OPIS AKTIVNOSTI:

Provođenje aktivnosti odnosilo se na izradu i kupovinu promotivnog materijala za 14. Miholjački sajam, osiguranje šatora i bine za izlagače na sajmu te na trošak organizacije ručka za goste iz Osječko-baranjske županije, Obrtničke komore, gradonačelnike i načelnike, te ostale goste. Izlagače, goste i sve posjetitelje je zabavljao TS Panona iz Donjeg Miholjca. Radio Donji Miholjac i DUGA Donji Miholjac su odradili promotivne i marketinške aktivnosti. Izrađeni su plakati, pozivnice koje su slane poštom i mailom, akreditacije za izlagače i organizatore. Svakom izlagaču je MPC printao Zahvalnicu za sudjelovanje, te je dodijeljeno priznanje za najljepše uređeni štand i inovativni proizvod te im je kao poklon uručena pregača, blokić i olovka sa logom Sajma.

Svim izlagačima organizator je osigurao svu potrebnu opremu (stolovi, stolice, stolnjaci, vitrine, klupe, štandove i sl.), kako bi se što kvalitetnije mogli pripremiti, a za sve  posjetitelje ulaz na Sajam je bio besplatan, te im je osigurano parkiralište za automobile. 

U organizaciji sajma sudjelovali su djelatnici Miholjačkog poduzetničkog centra. Aktivnosti koje su provodili:

  • izrada pozivnog pisma za izlagače,
  • pozivanje izlagača e-mailom, poštom, putem medija i sl.,
  • promocija sajamske manifestacije,
  • osiguravanje potrebne opreme za izlagače i pomoć pri uređenju,
  • organizacija kulturno umjetničkog programa,
  • pronalaženje sponzora,
  • ostalo.

CILJEVI:

  • Promoviranje malog i srednjeg poduzetništva, povezivanja proizvođača, unaprjeđenja gospodarske ponude i proizvodnje kroz transfer znanja te razmjenu iskustava i poslovnih kontakata;
  • Povećati uključenost dionika u provedbu aktivnosti kroz omogućavanje prisustvovanja i izlaganja na sajmu;
  • Povezati, promovirati proizvode i usluge koje izlagači Sajma nude te stvaranje kontakta koji će u budućnosti doprinijeti njihovom poslovanju.

KRAJNJI KORISNICI:

  • Izlagači na sajmu;
  • Građani, posjetitelji sajma;
  • Gosti sajma
Skip to content