ISO 9001:2008

 

Politika kvalitete

Slijedom opredjeljenja da se stalno poboljšava poslovni sustav MIHOLJAČKOG PODUZETNIČKOG CENTRA Lokalne razvojne agencije d.o.o. donosim slijedeću

 

POLITIKA     KVALITETE

MIHOLJAČKI PODUZETNIČKI CENTAR Lokalna razvojna agencija uspostavio je, održava i trajno će poboljšavati sustav upravljanja kvalitetom. Kvaliteta naše usluge mora zadovoljiti želje i potrebe korisnika naših usluga, prateći njihovo zadovoljstvo i unapređujući poslovne odnose radi  potrebe i očekivanja korisnika naših usluga te lokalnih samouprava u kojima djelujemo.

Da bismo postizali, održavali i osnaživali te vrijednosti, obvezujemo se:

 

     osiguravati stručnu potporu poduzetnicima i time utjecati na brži razvoj poduzetništva

     stvarati lokalne preduvjete za ekonomski razvoj, zapošljavanje i konkurentnost poslovnog sektora i privlačenje investicija

     zajedničkom suradnjom s lokalnom samoupravom stvarati plodnu poduzetničku klimu

     pružati različite i sveobuhvatne poslovne usluge, savjete i konzultacije

     trajno se educirati i usavršavati znanja i vještine

     poštivati najstrože etičke i profesionalne norme

     primjenjivati i trajno poboljšavati učinkovitost sustava upravljanja kvalitetom prema međunarodnim, europskim i hrvatskim normama upravljanja kvalitetom HRN EN ISO 9001-2008.

 

Dužnost i obveza svakog zaposlenika Miholjačkog poduzetničkog centra  Lokalne razvojne agencije je poznavanje, prihvaćanje i primjena politike kvalitete u vlastitom djelovanju.

U Donjem Miholjcu, 19.03.2013.                         

Direktor:

Valent Poslon

Skip to content