Politika kvalitete

Slijedom opredjeljenja da se stalno poboljšava poslovni sustav MIHOLJAČKOG PODUZETNIČKOG CENTRA Lokalne razvojne agencije d.o.o. donosim slijedeću

 

POLITIKA     KVALITETE

MIHOLJAČKI PODUZETNIČKI CENTAR Lokalna razvojna agencija uspostavio je, održava i trajno će poboljšavati sustav upravljanja kvalitetom. Kvaliteta naše usluge mora zadovoljiti želje i potrebe korisnika naših usluga, prateći njihovo zadovoljstvo i unapređujući poslovne odnose radi  potrebe i očekivanja korisnika naših usluga te lokalnih samouprava u kojima djelujemo.

Da bismo postizali, održavali i osnaživali te vrijednosti, obvezujemo se:

 

     osiguravati stručnu potporu poduzetnicima i time utjecati na brži razvoj poduzetništva

     stvarati lokalne preduvjete za ekonomski razvoj, zapošljavanje i konkurentnost poslovnog sektora i privlačenje investicija

     zajedničkom suradnjom s lokalnom samoupravom stvarati plodnu poduzetničku klimu

     pružati različite i sveobuhvatne poslovne usluge, savjete i konzultacije

     trajno se educirati i usavršavati znanja i vještine

     poštivati najstrože etičke i profesionalne norme

     primjenjivati i trajno poboljšavati učinkovitost sustava upravljanja kvalitetom prema međunarodnim, europskim i hrvatskim normama upravljanja kvalitetom HRN EN ISO 9001-2008.

 

Dužnost i obveza svakog zaposlenika Miholjačkog poduzetničkog centra  Lokalne razvojne agencije je poznavanje, prihvaćanje i primjena politike kvalitete u vlastitom djelovanju.

U Donjem Miholjcu, 19.03.2013.                         

Direktor:

Valent Poslon